Klachtenregeling

Heeft u een klacht of bent u ergens ontevreden over?
Wij gaan graag met u in gesprek om samen naar een oplossing te zoeken. Neem contact met ons op via info@dagbestedingzinvol.nl of telefonisch 06-19039772.

Lukt het niet om uw klacht met ons te bespreken, of wilt u hierbij onafhankelijke ondersteuning?
Dan kunt u contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. Dit is een externe organisatie waarbij wij zijn aangesloten om onvrede en klachten over onze zorg op een zorgvuldige manier op te lossen.

Wanneer u uw klacht of melding van onvrede indient, beoordeelt Klachtenportaal Zorg of deze in behandeling kan worden genomen en welke klachtenprocedure van toepassing is.
Ontbreekt er informatie of is iets niet duidelijk? Dan nemen zij contact met u op om dit aan te vullen, zodat de procedure goed opgestart kan worden.

Wilt u liever eerst advies?
Ook dat kan. U kunt contact opnemen met Klachtenportaal Zorg voor advies over uw situatie, zonder dat u meteen een formele klachtenprocedure start.

Uw klacht indienen?
Gebruik het klachtenformulier op de website van Klachtenportaal Zorg of stuur een e-mail naar info@klachtenportaalzorg.nl
Weet u niet welke klachtenprocedure voor u geldt? Ook daarmee helpt Klachtenportaal Zorg u graag.

Belangrijk: Vergeet niet ons lidmaatschapsnummer 21030 te vermelden.

Het doel is en blijft: samen zoeken naar een oplossing voor uw onvrede of klacht.